Lektro.lt naudojimosi taisyklės
Lektro.lt naudojimosi taisyklės (paprasta ir aiški versija)
1. Kas mes?
www.lektro.lt valdo MB "Interactus"
Įmonės kodas: 305818374
PVM kodas: LT100014255615
Adresas: Vytauto pr. 32, Kaunas
El. paštas: info@lektro.lt
Vadovas: Martynas Gulbinas, el. paštas: martynas@lektro.lt
2. Kas gali pirkti?
Lektro.lt prekes gali įsigyti:
Suaugę ir veiksnūs asmenys;
Nepilnamečiai nuo 14 metų su tėvų/globėjų sutikimu;
Įmonės ir jų atstovai.
3. Svarbu apie jūsų duomenis
Pirkdami galite registruotis arba pirkti kaip svečias.
Visi jūsų duomenys saugomi saugiai ir naudojami tik užsakymui įvykdyti.
Nesidalinkite savo slaptažodžiu. Jei jį pamiršote – galite atstatyti.
4. Apmokėjimas
Atsiskaityti galite:
Iš anksto per elektroninę bankininkystę (Swedbank, SEB, Luminor ir kt.);
Kortele arba Revolut, Apple Pay;
Atsiskaitant atsiimant – paštomate arba kurjeriui (kortele arba grynaisiais).
Apmokėjimai vykdomi per saugią OPay platformą.
5. Pristatymas
Prekės siunčiamos per 1-3 darbo dienas arba ilgesnis jei prie prekės nurodyta kitaip.
Pristatymo kaina nurodoma atsiskaitymo metu.
Siuntas siunčiame registruotu būdu su sekimo numeriu.
Užsienyje (ES, UK, JAV, Norvegija) pristatome per Lietuvos paštą.
Dėl nenumatytų aplinkybių (pvz. siuntų tarnybos vėlavimų) galimi uždelsimai.
6. Grąžinimas
Galite grąžinti prekę per 14 dienų nuo gavimo.
Prekė turi būti nenaudota ir originalioje pakuotėje ir neišpakuota.
Parašykite mums el. paštu info@lektro.lt – atsiųsime grąžinimo formą ir lipduką.
Prekės grąžinimas – nemokamas (jei prekė grąžinama dėl kokybės).
Pinigus grąžiname iki 10 darbo dienų, dažnai greičiau.
Vertimo ausinės grąžinamos tik neišpakuotos arba brokuotos – dėl programėlės aktyvavimo kodo.
7. Garantija
Garantija suteikiama pagal įstatymus.
Per 2 metų laikotarpį Pirkėjui priklauso vienas nemokamas prietaiso pakeitimas, jei gedimas nėra susijęs su netinkamu.
Garantija netaikoma: apgadintiems, sušlapusiems ar ardytiems produktams.
Garantinis aptarnavimas teikiamas tik su užsakymo patvirtinimu ar mokėjimo kvitu.
8. Klientų teisės
Galite kreiptis el. paštu ar telefonu dėl klausimų, grąžinimų, garantijos.
Galite paprašyti nuolaidos ar nuolaidos kodo prieš pirkdami.
Jeigu siunta vėluoja – susisiekite, pasiūlysime nuolaidą.
9. Pardavėjo atsakomybė
Jei prekės nėra sandėlyje – grąžinsime pinigus.
Jei siunta pasimeta – siunčiame naują arba grąžiname pinigus.
Jei prekė netikusi – pasiūlysime alternatyvą arba grąžinsime pinigus.
10. Draugiška komunikacija
Mes visada stengiamės padėti ir spręsti situacijas geranoriškai.
Nepagarbus bendravimas ar psichologinis spaudimas – netoleruojamas.
Bet kokiu atveju – visus įsipareigojimus įvykdysime iki galo.
11. Teisinės nuostatos
Visi ginčai sprendžiami derybų būdu arba per Vartotojų teisių tarnybą.
Pirkėjas gali naudotis EGS platforma: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Jei taisyklės prieštarauja Lietuvos Respublikos Civiliniam kodeksui – taikomas Civilinis kodeksas.
12. Kliento pirkimo veiksmas yra automatiškas išreiškimas sutikimo su Lektro.lt pardavimo taisyklėmis.